سام درخشانی در گلخانه
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

توجه

امروز ساعت17/30

سام درخشانی

در برنامه گلخانه شبکه سوم شرکت میکنند

--------------------------------

برنامه دیدین عایاااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

فقط اقاااااااااااا سااااااااااااااااام

چندنکته کوتاه ومهم درگفتگوی امروز: ۱-گفتن ازدواج نکردن وشایعس و به زودی قراره ازدواج کنن امسال ۲-ممنوع التصویرنیستند اصلا ۳- درباره اون پرچمه ایشون گفتند وقتی داشتن میرفتن استدیوم چون گروه بودند ونباید هم دیگرو گم میکردند وقتی داشتند میرفتند خبرنگار گفته شمارو صورت رضایزدانی پرچم ایرانو بکشید ومن عکس بگیرم چون عجله داشتند اشتباهی کشیدند وهمین ۴-کارجدیدشون سینمایی باج هست که نقش اصلیشو ایفامیکنند و تامرداد ماه تموم میشه ودربرنامه هم باگریم سینمایی باج اومده بودند

عکس و متن با تشکراز پیج

samderakhshani_love_star@



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت11:34---30 مرداد 1393
من دیدم برنامه رو.خدا رو شکر که اومد و گفت که خبر ازدواجش با اون نرگس بوووووووووووووووووق شایعه بوده.
پاسخ: اره واقعا


نیاز
ساعت11:27---12 مرداد 1393
خخخخخخ دیدین داداشی رو چطوری برنده شد

shaghayegh
ساعت13:50---11 مرداد 1393
اره عزیزم مرسی رهاجون...من دیراومدم به وبت سربزنم...به حرحال ممنون..

شادی
ساعت10:43---11 مرداد 1393



shaghayegh
ساعت3:19---11 مرداد 1393
وااااااااایی....دوباره من نرسییدم.
چرااااااااا....اخه چرااااااااا...
اه...عجقموندیدمش دوبالهههه...

پاسخ: من بمحض اینکه متوجه شدم خبر گذاشتم وبمم


مرضیه_682
ساعت0:56---11 مرداد 1393
وااااااااااااااااای رهایی من ندیدم برنامه رو
چرا آخه چرا قسمت نمیشه خدای من چراااااااااااااااااااا
پاسخ: عزیز دلممممممممم اکشال نداره صب همه عکساش میزارم...همه حرفهای توی تیویپلاس مجددا گفتن


نیکا
ساعت22:34---10 مرداد 1393
جای همتون خالی
مخصمصا اقاااااااااااااااااااااااااااا ا
یه خبر خوش برای خودم
اگه بشه روز تولدم به مامان و بابا بگم
بریم رستوران اونم رستورااااااااان
اقاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااا
:): )
به خدا راست میگم
فقط امیدوارم قبول کنند
پاسخ: ایشالاااااااااا که حتما قبول میکنن و میبرن شما و اقاسام هم باشن بهت امضا بدن......اگه رفتی اقاهم بودن برای منم امضا بگیر اسم و ادرس وبمم بده خخخخخخخ
پاسخ: خبرخوشت برای ماهم خبرخوشی بود یادت نره حتما ازاقاسام عکس هم بگیری خخخخ حالاتصورکن نبرنت رستوران


نیکا
ساعت20:29---10 مرداد 1393
سلااااااااااااام ما تازه اومدیم .
اااااااااای واییییییییییییییی
من ندیدم خیلی ناراحتم بدترین خبری که میتونست وجود داشته باشه
توروخدا فقط بگید کجا میتونم دانلد کنم
وگرنه دق میکنمااااااااااااااااااااااااا اااااااا
پاسخ: عزیزمممممممم به زودی لینک دانلودش پیدامیکنیم
پاسخ: مسافرت خوش گذشت عایا؟


مهلا (بانو)
ساعت19:16---10 مرداد 1393
رهاااااااااااااااااااااااااااا اا عچقمو دیدییییییییییییی؟؟؟

چیگدر ماهههههههههههههه شده بود عزیز دلم قربونش برم من
پاسخ: بله بله دیدمممممممممممممم


ملیکا
ساعت16:30---10 مرداد 1393
مرسی عزیزم راستی گفتی به بچه ها
پاسخ: اره خبر دادمممممممم


مهلا (بانو)
ساعت15:37---10 مرداد 1393
وای رها مرسی بابت خبر

فقط خدا کنه بتونم ببینم
پاسخ: اره خداکنه بتونیم ببینیمممممممممممم


سمیرا
ساعت14:27---10 مرداد 1393
واااااااااای رهاجون مرررررررررررررسی
خوب شد اومدم وگرنه بدبخت میشدم
هورااااااااااااااااااااااااا اااااااااا
ممنون مرسی تشکر
پاسخ: خواهش میشود سمیرا جووووووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها